Pentru mulți dintre jucători, perspectiva de a câștiga împreună face parte din distracția caracteristică meselor de zaruri, astfel că majoritatea jucătorilor pariază cu shooter-ul (trăgătorul, cel care aruncă zarurile). Totuși, unii jucători vor pur și simplu cele mai bune cote pentru banii lor, iar la zaruri, asta înseamnă să pariezi împotriva trăgătorului.

Pariurile, inclusiv don't pass, don't come, lay bets or don't place bets sunt pariuri cunoscute în mod colectiv ca „partea întunecată” (Dark Side), iar cei care le fac uneori sunt numiți pariori care greșesc (wrong bettors), spre deosebire de pariorii „potriviți” - cei care pariază cu trăgătorul.

În orice caz, jocul Dark Side este mai ușor pentru jucătorii de cazino online decât pentru cei care joacă zaruri la cazinourile live. Jucătorii de zaruri online nu trebuie să suporte apostrofări sau priviri ciudate de la cei care pariază în sens invers.

Pariurile „corecte” și „greșite” sunt aproape, dar nu chiar, opuse. Sunt ajustări, astfel încât Casa să aibă un avantaj.

Pariu Corect

Marja Casei

Pariu Gresit

Marja Casei

Pass

1,41%

Don’t pass

1.36%

Pass

1,41%

Don’t pass

1,36%

Place 6 or 8

1.52%

Don’t place 6 or 8

1.82%

Place 5 or 9

4%

Don’t place 5 or 9

2.50%

Place 4 or 10

6.67%

Don’t place 4 or 10

3.03%

Buy 6 or 8

4.76 sau 2.27%

Lay 6 or 8

4% sau 2.27%

Buy 5 or 9

4.67% sau 2%

Lay 5 or 9

3.23% sau 2%

Buy 4 or 10

4.76% sau 1.67%

Lay 4 or 10

2.44% sau 1.67%

Ghidul jucătorului de zaruri Dark Side - comparație a marjei Casei la diverse pariuri:

Notează faptul că la pariurile Buy și Lay, sunt listate două marje. La acest tip de pariuri, Casa colectează un comision de 5% în schimbul plății câștigătorilor la cote adevărate. Marja Casei mai mare este în joc în cazul în care Casa colectează comisionul pentru toate pariurile, în timp ce marja inferioară vine la cazinourile care percep comision doar pentru pariurile câștigătoare.

Poți vedea cu ușurință că multe pariuri Dark Side au avantaje mai mici ale Casei decât pariurile corespunzătoare cu trăgătorul. Există totuși si excepții. Nu paria pe 6 sau 8 au un avantaj puțin mai mare decât pariurile plasate. Vezi care sunt cele mai uzuale și prostești greșeli la zaruri.

Să ne uităm la cum funcționează toate acestea pentru fiecare pariu din partea întunecată.

DON'T PASS

Don't pass - Nu trece este, în esență, opusul trecerii, unul dintre pariurile fundamentale ale zarurilor. O secvență de pariere începe cu o rundă de comeout. Un parior Don't pass câștigă dacă rezultatul este 2 sau 3, face push pe 12 și pierde pe 7 sau 11. Un parior Pass câștigă pe 7 sau 11 și pierde pe 2, 3 sau 12.

Dacă rezultatul este orice alt număr, acesta devine Punctul. Dacă trăgătorul repetă punctul înainte de a arunca un 7, pariorul din partea întunecată pierde și pariorul pe Pass câștigă. Dacă vine un 7 înainte ca trăgătorul să poată repeta punctul, pariorul Don't pass câștigă și cel care a ales Pass pierde.

Toți câștigătorii sunt plătiți cu bani egali. Câștigă un pariu de 10 USD Don't pass și îți păstrezi pariul plus alți 10 USD în câștiguri.

Puteți vedea că pariurile sunt exact opuse, cu excepția faptului că pariorii Pass câștigă atunci când comeout-ul este 12 și pariorii Don't pass fac Push.

Dacă partea întunecată a câștigat în loc să facă Puhs la 12s, pariorii Don't pass ar avea un avantaj asupra Casei de 1,41 la sută, același avantaj pe care îl are Casa față de pariorii Pass.

Dacă ar fi chiar așa, ar exista mereu un munte de bani pariați pe partea întunecată, cazinourile ar pierde bani și nu ar putea oferi jocul. Așa că această mică adaptare oferă Casei un avantaj de 1,36% la Don't pass, ceea ce este puțin mai mic decât avantajul de 1,41% la Pass, astfel că jocul continuă.

Întregul avantaj al Casei împotriva pariorilor Don't Pass vine din rulajul comeout, unde există trei aruncări câștigătoare (unicul mod de a face 2 plus două modalități de a face 3) și opt pierzătoare (șase moduri de a face 7 și două modalități de a face 11).

Odată ce există un punct, jucătorii din Dark Side au avantaj, deoarece există șase modalități de a face 7, doar cinci modalități de a face 6 sau 8, patru modalități de a face 5 sau 9 și trei modalități de a face 4 sau 10.

Pentru și mai multe sfaturi de strategie, consultați ghidul 888casino de strategie pentru zaruri.

DON'T COME

Partea întunecată opusă a lui Come, Don't Come se joacă în același mod ca și Don't Pass, cu același avantaj al Casei. Singura diferență între Don't Pass și Don't Come este că poți face pariuri pe Don't Come pe alte aruncări decât comeout. Următoarea aruncare a persoanei care controlează zarurile după ce faci un pariu Don't  Come devine echivalentul unei comeout.

Avantajul Casei de 1,36 la sută face din Don't Come și Don't Pass unele din cele mai bune pariuri disponibile la mesele de zaruri fie în cazinouri live, fie la zaruri online. Jucătorii cărora le place să lucreze împotriva mai multor numere în același timp urmează adesea un pariu Don't Pass alături de câteva pariuri Come.

Don't come la zaruri

COTE PENTRU DON'T PASS ȘI DON'T COME

Pariorilor Pass și Come li se oferă posibilitatea de a obține cote gratuite la zaruri. Ei pot susține pariurile lor Pass și Come cu un pariu care este plătit la șanse reale de a face un punct: 6-5 dacă punctul este 6 sau 8, 3-2 pe 5 sau 9 sau 2-1 pe 4 sau 10.

Pariorilor Don't Pass li se permite să pună cote. Pariurile cu cote Dark Side sunt plătite la 5-6 pe 6 sau 8, 2-3 pe 5 sau 9 sau 1-2 pe 4 sau 10.

Imaginează-ți că ai un pariu Don't Pass de 10 USD și punctul este 4. Poți pune cote făcând un pariu de 20 USD. Dacă trăgătorul obține un 7, câștigi 10 USD pe pariul de nerealizare și 10 USD pe pariul cu cote.

Majoritatea cazinourilor îți permit să pariezi în multipli, astfel încât, cu cote duble pe un pariu Don't Pass de 10$, poți paria până la 40$ pentru șansa de a câștiga 20$ și așa mai departe.

Aceste șanse reflectă adevăratele șanse de câștig. Nu există niciun avantaj al Casei nici în ceea ce privește luarea de cote pentru un jucător Pass, nici stabilirea cotelor pentru un parior Don't Pass.

Cel mai bun mod de a folosi cotele lay este să reduci pariul Don't Pass sau Don't Come la minim și să pui restul pariului normal în stabilirea cotelor. Acest lucru minimizează cantitatea pe care o expui la marja Casei care derivă din comeout și maximizează cantitatea în cote fără marje.

Marjele Casei pe combinația Don't Pass sau Don't  Come scad de la baza de 1,36 la sută la 0,7 la sută cu cote simple, iar marja continuă să scadă cu cote duble sau mai mult. Aceasta este puțin mai bună decât combinația de Pass sau Come, în care avantajul scade de la 1,41 la sută cu pariu fără cote la 0,8 la sută cu cote unice și mai jos cu cote multiple.

PARIURI DON'T  PLACE OR LAY

Acestea sunt modalități de a paria împotriva unui singur număr, la fel cum pariurile de plasare sau cumpărare sunt modalități de a paria pe un anumit număr. Nu orice cazinou oferă ambele moduri de a paria împotriva unui număr. Verifică regulile online sau întreabă un dealer la o masă live dacă nu ești sigur că metoda preferată este disponibilă.

Pe oricare, câștigi dacă trăgătorul aruncă un 7 înaintea numărului împotriva căruia pariezi și pierzi dacă trăgătorul aruncă acel număr înaintea unui 7. În toate cazurile, aruncările cu rezultat 7 sunt mai frecvente decât numerele disponibile: 4, 5, 6, 8, 9 sau 10. Pariorii din Dark Side câștigă aceste pariuri mai des decât pierd, așa că plățile și/sau comisioanele sunt ajustate pentru a oferi Casei un avantaj.

În cazul pariurilor lay, câștigătorii sunt plătiți la cote adevărate, ceea ce înseamnă că pariorii din Dark Side trebuie să mizeze 12 USD pentru a câștiga 10 USD atunci când pariază împotriva 6 sau 8 și trebuie să parieze 15 USD pentru a câștiga 10 USD împotriva 5 sau 9.

Variabila cheie este următoarea - Casa percepe comision pentru toate pariurile sau numai pentru cele câștigătoare? Pariurile lay sunt o opțiune mult mai bună dacă există comision numai pentru pariurile câștigătoare, deși avantajul Casei nu este niciodată la fel de scăzut ca pe Don't Pass sau Don't Come.

Oricum, cele mai bune pariuri lay sunt pe 4 sau 10, unde câștigi de două ori mai des decât pierzi. Avantajele Casei cu un comision la toate pariurile sunt de 2,44% pe 4 sau 10, 3,23 pe 5 sau 9 sau 4 pe 6 sau 8. Cu un comision numai pentru pariurile câștigătoare, avantajele scad la 1,67% pe 4 sau 10, 2 pe 5 sau 9 sau 2,27 la sută pe 6 sau 8.

Pariurile Don't Place oferă o modalitate de a paria împotriva numerelor fără a plăti un comision. În schimb, plățile sunt ajustate. În loc de cotele reale 1-2, pariurile Don't Place pe 4 sau 10 plătesc 5-11. În loc de 2-3, plățile sunt 5-8 pe 5 sau 9, iar în loc de 5-6, plățile sunt 4-5 pe 6 sau 8.

Marjele Casei sunt de 1,82% pe 6 sau 8, 2,5% pe 5 sau 8 sau 3,03% pe 4 sau 10. Pe 5 sau 9 și 4 sau 10, obții o ofertă mai bună la pariurile lay în cazul în care comisioanele sunt percepute doar pentru pariurile câștigătoare. Nu te pripi.

CONCLUZII

Opțiunile Dark Side cu cele mai mici marje sunt Don't Pass și Don't Come, mai ales atunci când sunt combinate cu cote laying. Dar ai grijă. Aceasta nu este o cale către bogății instantanee. Există o șansă bună de câștig, dar Casa are încă un avantaj.

Află și mai multe despre zaruri cu aceste sfaturi despre 3 jocuri de cazino.

De aproape 25 de ani, John Grochowski e unul dintre cei mai prolifici scriitori de jocuri din Statele Unite. Între primii 11 experți din lume  în jocurile  de noroc , GamblingSites l-a fost clasat pe locul nouă, iar cartea lui “Video Poker Answer Book” a fost clasata pe locul opt în topul celor mai bune cărți de jocuri de noroc din toate timpurile.