Înapoi

Alege limba:

Perioade de timp pentru procesarea retragerii

Cererile de retragere sunt procesate în trei zile lucrătoare de la înregistrarea cererii. Pentru membrii Gold VIP (numai la cazino), vom face tot posibilul să procesăm solicitările de retragere în decurs de o zi lucrătoare. În această perioadă, poţi anula cererea de retragere din Casierie şi o poţi returna în soldul tău. Acest lucru îţi va permite să joci pe bani reali, fără să fie nevoie să efectuezi o  nouă   depunere în contul tău 888casino.ro. După trei zile lucrătoare (doar o zi lucrătoare pentru Membrii VIP Gold ai cazinoului), cererea de retragere se va transforma în "procesată" şi nu va mai putea fi anulată.

Găseşte mai jos un rezumat al procesului de retragere cu perioadele de timp în zile lucrătoare (de luni până vineri).

Metoda de plată Se procesează sau Acceptată* Procesată** Total Plată postată începând cu:
Card de credit VISA & Mastercard Membri Standard & VIP: 3 zile

Membri Gold VIP (exclusiv la cazino): 1 zi
Până la 5 zile Până la 8 zile


Până la 6 zile
Regulated Romania Ltd.
Skrill (moneybookers) Membri Standard & VIP: 3 zile

Membri Gold VIP (exclusiv la cazino): 1 zi
1-2 zile 4-5 zile


2-3 zile
O variantă a:
Regulated Romania Ltd.
NETELLER Membri Standard & VIP: 3 zile

Membri Gold VIP (exclusiv la cazino): 1 zi
1-2 zile 4-5 zile


2-3 zile
Regulated Romania Ltd.
Transfer bancar electronic Membri Standard & VIP: 3 zile

Membri Gold VIP (exclusiv la cazino): 1 zi
4-7 zile 7-10 zile


5-8 zile

*Încasările electronice solicitate în moneda locală a membrilor pot fi primite mai devreme decât intervalul precizat.
O variantă a:
Regulated Romania Ltd.
sau
WorldPay AP Limited

*cererea de retragere mai poate fi încă anulată şi returnată în soldul tău.
**cererea de retragere a fost procesată şi îţi este livrată.

Vei fi înştiinţat/ă prin e-mail în legătură cu finalizarea cererii de retragere şi a transferului de fonduri.

Încercăm să procesăm toate retragerile în intervalul de timp specificat mai sus, însă, este posibil să existe situaţii în care să nu reuşim, din cauza unor motive care cuprind, însă fără limitare, proceduri de verificare, probleme tehnice sau acţiuni sau omisiuni ale terţilor. Nu vom fi răspunzători faţă de dumneavoastră pentru nicio întârziere asociată solicitărilor de retragere.

În plus, ne rezervăm dreptul de a întârzia şi/sau bloca procesarea solicitărilor de retragere până la primirea aprobării finale pentru orice tranzacţie aflată în derulare.

În cazul în care vom înceta activitatea în ţara ta, plăţile vor fi supuse unor taxe de procesare rezonabile.

Pentru detalii vă rugăm să consultaţi Politica privind retragerile.

În cazul în care retragerea nu a fost postată în perioada de timp specificată (a se vedea tabelul de mai sus), te rugăm să ne contactezi imedit pentru a face cercetările de rigoare.


Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență și anunțuri personalizate. Prin utilizarea acestui site, ești de acord cu politica noastră privind modulele cookie. Află mai multe aici.