Înapoi

Alege limba:

Nu poţi vedea depunerea efectuată?

Depozitul tău va fi creditat în contul de joc în cadrul perioadei de timp specificate. Pentru o listă completă a acestor perioade de timp, consultă Perioade de timp pentru procesarea depunerii, din secţiunea Cum se efectuează depuneri a site-ului nostru.

  • După depunere veţi primi un mesaj care va apărea în momentul accesării lobby-ului.

  • În cazul în care depunerea nu ţi-a fost aprobată, vei primi imediat o notificare prin e-mail de la 888casino.ro.

  • În cazul în care contul tău nu a fost creditat cu depunerea efectuată în cadrul perioadei de timp specificate, te rugăm să îţi verifici căsuţa de mesaje electronice. Dacă nu ai primit niciun mesaj de la 888casino.ro, te rugăm să ne contactezi imediat.

888casino.ro foloseşte cele mai avansate tehnologii de criptare şi securizare pentru a se asigura că tranzacţia ta şi toate informaţiile financiare sunt complet securizate.


Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență și anunțuri personalizate. Prin utilizarea acestui site, ești de acord cu politica noastră privind modulele cookie. Află mai multe aici.